Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Keep going...

Όλα αλλάζουν στις ζωές μας… νέα δεδομένα..νέα πρόσωπα..νέες φιλίες..καμιά φορά νέοι έρωτες …τίποτα και κανείς δεν μένει στάσιμος …προχωράμε… άλλοι κάνουν ένα βήμα την φορά.. άλλοι δυο ή και πιο πολλά… άλλοι προσεκτικά ..άλλοι με τσαπατσουλιά και βιασύνη …αλλά στο τέλος όλοι αργά η γρήγορα προχωράμε …κυνηγάμε τα όνειρα μας..αποφεύγουμε τις συνήθειες μας,  αναζητούμε το διαφορετικό..νέες περιπέτειες…
 
ΑΛΛΑΓΗ ...όλα μέσα μου φωνάζουν αλλαγή… αλλαγή και προσαρμογή στα νέα δεδομένα Ζωής… ένα στοίχημα που θέλεις και πρέπει να κερδίσεις..ένας νέος κόσμος που θα εξερευνήσεις… Πόσοι μένουν σκαλωμένοι στα ίδια ..ενώ όλα γύρω τους αλλάζουν …πόσοι συντηρούν τελειωμένες υποθέσεις …και γιατί??? Αλλαγή δεν σημαίνει διαγράφω το παρελθόν μου… Αλλαγή σημαίνει επαναπροσδιορίζω  την πορεία της  Ζωής μου… ξεπερνώ τις αναστολές μου… ικανοποιώ τις επιθυμίες μου …ζω με πληρότητα την Ζωή μου..

Αυτό το πρωινό ξύπνησα  χαμογελαστή και κοίταξα για πρώτη μου φορά τον ήλιο κατάματα…Ούτε που σκέφτηκα ότι θα με θαμπώσει. Γιατί τώρα έχω τη δύναμη να αντικρύσω όλο το κόσμο. Αλλάζω… ναι, γιατί αυτό θέλω, γιατί αυτήν την αλλαγή την χρωστώ σε εμένα.. Γιατί με μια ματιά  γέμισα ελπίδες, με ένα  χάδι πλημμύρισα αγάπη, με μια συγνώμη, μου χαρίστηκε  ο κόσμος και αφού ανήκω  σε αυτόν… σου χαρίζομαι για πάντα...αλλαγμένη!
 
Ποτέ μην δεχτείς τα σύνορα του ανθρώπου!
Να σπας τα σύνορα! Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου!
Να πεθαίνεις και να λες… ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Νίκος Καζαντζάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: