Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Για εσενα!!!

____A Γ Α Π Η__________________________
Στη στέλνω έτσι.... Τρία φωνήεντα, δύο σύμφωνα. Ανισόρροπη η ίδια, ανισόρροποι και εμείς που την πιστεύουμε. Ποτέ δεν την ανέλυσα, ποτέ δεν την διύλισα. Κι όμως....μέσα της κολύμπησα και πνίγηκα..... Κλείνω τα μάτια και αφουγκράζομαι το αίμα μου να κυλάει στις φλέβες μου, γρήγορο και καυτό. Παίρνω λίγη από την κάψα του και ξεκινάω να αναλύω την αιτία της θλίψης μου... Μου λείπεις...μέσα στα σύννεφα που ταξιδεύουν τη ψυχή μου... Περνάς από το μυαλό μου. ...Η όψη σου κατακλύζει τις εικόνες μου και η μυρωδιά σου καταλύει τις αντοχές μου..... Έτσι σε θυμάμαι τις ώρες της μοναξιάς μου. Θέλω να σε αγκαλιάσω, να σε κρατήσω σφιχτά και να σε προστατέψω απ’ όλους και απ’ όλα..... Υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί για χρόνια να μένουν σκιές στη ζωή μας .....Υπάρχουν κι εκείνοι που από τον πρώτο κιόλας καιρό γίνονται - Η ΖΩΗ ΜΑΣ - και συ εισαι ενας απο αυτους εισαι η ζωη...Η ΖΩΗ ΜΟY______________





Δεν υπάρχουν σχόλια: