Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

..That's life...

Και Τι ειναι η ζωη??? Επιλογες...Οι δικες μου..Οι δικες σου... 
Μηπως ολα δεν  ειναι θεμα επιλογων..
Δεν υπαρχει σωστο και λαθος φτανει να ξερεις οτι το παρελθον... σου χτιζει μελλον.
Μια και μονο μια  επιλογη... και θα αλλαξει ολη την πορεια της ζωης μας ...
Μια σπιθα φτανει και  γεμιζει φλογες και μια σταγονα αργα η γρηγορα φερνει βροχη...Υπαρχει πεπρωμενο ???
Σιγουρα δεν θα υπαρξει πεπρωμενο... οσο παιρνεις  μονο κοματακια  ζωης...Ο δρομος μου εισαι εσυ  πυρκαγια η πλημμυρα......σωστος η λαθος...
Μαζι αλλα και χωρια θ'αγαπιομαστε για παντα......

 


...Μπορεις ν'αγαπας χωρις να τρεμεις να μη χασεις?
...Μπορεις ν'αγαπας χωρις να λαχταρας να σ'αγαπαει κι ο αλλος?
...Μπορεις ν'αγαπας χωρις να εξαρτασαι?

Το να γραφω αυτα που νιωθω ειναι ενα ταξιδι..Ενα ταξιδι ομως της επιστροφης,η μηπως της φυγης μου??? Τα συναισθηματα μου χανονται οταν γινονται λεξεις... . Και η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ημουν ιδιαιτερα καλη στα λογια.. Και οσο γραφω μεγαλωνουν οι αμφιβολιες μου..γεννιουνται νεα ερωτηματικα και δε θελω αλλα... . Θελω καθαρα πραγματα. Ξεκαθαρα. Ποια ειμαι? Ουτε εγω ξερω. Τι με χαλαει? Παλι δεν ξερω...Ξερω ομως τι θελω..για εσενα και για εμενα...ξερω ομως τι θα επιλεξω.....για το μαζι...


Δεν υπάρχουν σχόλια: