Σάββατο 7 Απριλίου 2012

..Μα με χρειάζομαι τώρα και για πάντα... .

Με χρειάζομαι τώρα και για πάντα...
Ξέρω πώς θα υπάρξουν στιγμές 
που θα γίνω ο χειρότερος μου κριτής 
μα είναι παράτολμο να αλλάξεις τον εαυτό σου 
παρά τον κόσμο όλο
 και γω έχω απο καιρό δοκιμάσει την τόλμη μου αυτή.
Και αυτό γιατί τους άλλους δεν μπορώ να τους αλλάξω 
πρέπει να τους δεχτώ όπως είναι,
 αν μου κάνουν, αν δεν μου κάνουν..
 πρέπει να τους αφήσω για να βρουν άλλες ευκαιρίες ,
 και γω να βρώ άλλες ευκαιρίες
 


Η ζωή είναι πανέμορφη,
 αλλά έχουμε πιαστεί όλοι, 
σε μεγάλα ασήμαντα πράγματα
 στην επιφάνεια μιας γαλάζιας θάλλασας..
 μα ξεχάσαμε πώς ο βυθός είναι που έχει την χάρη 
και την ζωντάνια ...




..πως τα μικρά και ασήμαντα πράγματα
 κάτω από την επιφάνεια
 είναι και τα πιο δυνατά..
Εγώ το χω καταλάβει,
αν και υπάρχουν στιγμές που το αμφισβητώ , 
στιγμές αδυναμίας τότε
 το καλύτερο μου φιλαράκι είμαι εγώ..
  Χωρίς εγωισμό , χωρίς παρεξηγήσεις 
υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που επειδή έχουν δεχτεί τον εαυτό τους όπως είναι 
και θέλουν να τον βοηθήσουν και να τον βελτιώσουν 


μου απλώνουν το χέρι και γω τους κρατώ το χέρι σφικτά και προσπαθούμε όλοι μαζί
 να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον..

   Είναι τότε στις στιγμές αδυναμίας 
που εγώ δεν μπορώ να με βοηθήσω




 τότε ναι χρειάζομαι βοήθεια ......και την ζητάω.....
την ζητάω γιατί είναι ωραίο να ζητάς βοήθεια που και που
 είναι ωραίο να δίνεις και βοήθεια με όλη σου την καρδιά ...........
ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟς ΕΧΘΡΟς ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠαΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟς ΜΟΥ..





Δεν υπάρχουν σχόλια: