Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ακους?ακουω θα λες!




Δε με αφορά η γνώμη κανενός…Ευτυχώς τα έχω καλά με τον εαυτό μου και αν με ρωτήσεις τι γουστάρω πιο πολύ σε μένα θα σου απαντήσω ο χαρακτήρας μου…παραμένει πάντα ακέραιος…
Είμαι άκρα ρομαντική αν το θελήσω και ευαίσθητη….Αυτό το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν…καλά!
Σας έχω βαρεθεί όλους με τον ηλίθιο τρόπο που σκέφτεστε για κάθε γυναίκα…και τους δήθεν κανόνες που επιβάλλεται επειδή είμαστε στο 2013…Άρα πρέπει να είμαστε απελευθερωμένες και να μην έχουμε ταμπού όπως λέτε…ΑΗΔΙΕΣ…εγώ αποδέχομαι μόνο αυτό που νιώθω και τίποτα άλλο…Παίζω με δικούς μου κανόνες και σε όποιον αρέσει!!!!!!!!!!!!!!
Αναζητώ την ποιότητα στην ζωή μου…και καμιά σημασία δεν δίνω στην ποσότητα…ΖΩ για την ουσία…Και όταν ο ρομαντισμός συνδυάζεται με το πάθος αυτό είναι το ιδανικό…
Δεν ασχολούμαι με ό,τι δεν αξίζει…Όμως κάνω τα πάντα γι’αυτό που αξίζει…
Παθιάζομαι πολύ με ό,τι κάνω και με όποιον και ό,τι με ενδιαφέρει......!!!
Αδιαφορώ για ό,τι δεν με γεμίζει και βαριέμαι τα ίδια και κοινότυπα πράγματα…Αυτός είναι και ο λόγος που δεν απαντώ καμιά φορά σε μηνύματα τύπου τι κάνεις από πού είσαι κτλ…Ούτε από αγένεια ούτε από σνομπισμό…
Μη προσπαθήσεις να με γνωρίσεις θα μπερδευτείς…Είμαι ιδιαίτερα πολύπλευρη προσωπικότητα γι' αυτό δεν μπορεί κανείς να με ψυχολογήσει…Πάντα όμως είμαι ειλικρινής σε ό,τι λέω…
.Σιχαίνομαι το ψέμα και την υποκρισία…Κυρίως ό,τι και όποιον προσπαθήσει να υποτιμήσει τη νοημοσύνη μου…Το χειρότερο…Μη το κάνεις αυτό με ξέρεις ή δε με ξέρεις δε θα σ αρέσει αυτό που θα δεις…
Ηρεμώ με τη μουσική και την παρέα καλών φίλων...
Το μυαλό μου είναι ώριμο όμως η ψυχή μου παιδική…Και η καρδιά μου ξέρει να αγαπάει πραγματικά και γι αυτό ζει…
Δεν κρατάω κακίες και ίσως κάποιοι σπεύσουν να πουν λάθος….Αλλά εγώ ξέρω πως δεν υπάρχει μέσα μου το μαύρο χρώμα και γι αυτό κοιμάμαι ήσυχη…Μόνο αν με πειράξει κάποιος θα δει την άσχημη πλευρά μου γιατί είμαι πολύ αντιδραστική…
Ο δικός μου κόσμος είναι κόκκινος φωτιά…Αν ο δικός σου είναι μαύρος στάχτη μη με κάνεις παρέα…Φιλιά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: